Nextore
Sveobuhvatno rješenje za veleprodaju i distributere


Jednostavno, brzo i efikasno upravljajte cijelim procesom uz Nextore.
Cijeli proces B2B poslovanja na jednom mjestu
Nextore je B2B program posebno dizajniran za male, srednje i velike distributere u veleprodaji. Pokriva cijeli proces trgovine – od promidžbe i prodaje do naručivanja i distribucije.
Nextore se sastoji od:
- NEXTORE OFFICE: Desktop aplikacija za distributere koja omogućuje uređivanje ponude, organizaciju kupaca, promidžbu i ispitivanje tržišta te planiranje prodaje i marketinga.
- NEXTORE MOBILE: Mobilna aplikacija za kupce distributera koja omogućuje jednostavnu registraciju, pregled ponude, naručivanje i praćenje narudžbi.
- NEXTORE CLOUD: Osigurava pohranu i backup podataka uz uptime od 99.99%, enkripciju i mogućnost instalacije na infrastrukturi distributera.
- NEXTORE WEB: B2B Webshop koji se može integrirati u postojeću web trgovinu.

Nextore
Kako funkcionira Nextore
1.
Distributer unosi podatke
Korištenjem Nextore Office aplikacije, uređujete ponudu, organizirate kupce, planirate prodaju, logistiku i marketing te imate uvid u analitiku.
2.
B2B partner preuzima aplikaciju
Kupac preuzima Nextore Mobile aplikaciju na svoj mobilni uređaj (Android ili iOS).
3.
Registracija i pregled ponude
Nakon što se kupac se registrira i vi mu odobrite pristup, pregledava ponudu, prima notifikacije o popustima i jednostavno naručuje proizvode.
1.
Distributer unosi podatke
Korištenjem Nextore Office aplikacije, uređujete ponudu, organizirate kupce, planirate prodaju, logistiku i marketing te imate uvid u analitiku.
2.
B2B partner preuzima aplikaciju
Kupac preuzima Nextore Mobile aplikaciju na svoj mobilni uređaj (Android ili iOS).
3.
Registracija i pregled ponude
Nakon što se kupac se registrira i vi mu odobrite pristup, pregledava ponudu, prima notifikacije o popustima i jednostavno naručuje proizvode.
Jednostavno i lako upravljanje procesima
Nextore Office
- Uređivanje ponude
- Organizacija kupaca i logistike
- Promidžba i ispitivanje tržišta
- Planiranje prodaje i marketinga
- Dostupno na Windows i OSX platformama
Nextore mobilna aplikacija
- Jednostavna registracija za kupce
- Pregled ponude
- Jednostavno naručivanje
- Praćenje narudžbi
- Notifikacije o popustima i narudžbama
- Dostupno na Android i iOS platformama
Nextore Cloud
- Uptime 99.99%
- Backup i enkripcija podataka
- Instalacija na infrastrukturi distributera
- Povezivanje s postojećim ERP-om
Smanjite troškove i povećajte produktivnost
- Omogućite B2B partnerima jednostavnu i intuitivnu kupnju putem mobilne aplikacije, kao što su navikli kod B2C platformi.
- Jednostavna integracija Nextorea u vaš postojeći web shop ili ERP sustav, čime se omogućuje brza implementacija bez prekida poslovanja.
- Naša platforma automatski izračunava optimalnu popunjenost paleta i upravlja logistikom dostave na različite poslovnice ili skladišta vaših kupaca.
- Nextore zamjenjuje više softverskih rješenja, što znači manju cijenu licenci i održavanja. Sveobuhvatna platforma koja pokriva sve vaše potrebe.
- Potpuna kontrola poslovanja kroz Nextore Office - dodajte artikle, definirajte cijene i popuste, održavajte bazu kupaca i kreirajte marketinške kampanje.
- Smanjite troškove na ljudskim resursima i vozilima, čime doprinosite zaštiti okoliša.
- Multijezično sučelje omogućuje vam jednostavno poslovanje na inozemnim tržištima.
- B2B marketing: Koristite ankete za istraživanje tržišta, planiranje marketinških aktivnosti i kreiranje ciljnih kampanja.

Povećajte B2B prodaju kroz mobilno naručivanje
- B2B kupci mogu naručivati u vrijeme koje im odgovara, čak i izvan radnog vremena.
- Brza i jednostavna komunikacija s distributerom, s manje grešaka u narudžbama.
- Kupci su uvijek informirani o aktualnim i budućim popustima i promocijama.
- Multijezična aplikacija, shopping cart i mogućnost loyalty programa za ugodniju kupnju.
Nextore je specijalizirano B2B poslovno rješenje za potrebe veleprodaje i distributera. Naša platforma vam omogućuje jednostavan prelazak, direktno reklamiranje ciljanim kupcima, integraciju s logističkim službama i ERP-om te analitičke alate za prodaju i marketing. Sve to na jednom mjestu i po konkurentnoj cijeni.